DJ Vernon - 2 Unlimited Megamix 2008

Discuss electronic music in here

Moderator: Moderators

DJ Vernon - 2 Unlimited Megamix 2008

Postby dj_vernon » Tue Apr 08, 2008 9:32 pm

DUTCH:

2 UNLIMITED - MEGAMIX 2008

Running time: 10'35''

Ik als 2 Unlimited-fan heb altijd al een megamix van 2 Unlimited willen maken, maar dan rond de 10 minuten en dan met de meest lekkere tracks. In maart heeft Ben Liebrand op Radio Veronica een 2 Unlimited megamix van één uur uitgezonden. In de mix zaten naast de overbekende singles ook diverse albumtracks verwerkt en dat was ook precies mijn bedoeling ooit te gaan doen. Alleen wie zit er te wachten op een megamix van nummers die bijna 15 jaar oud zijn? Precies... de 2 Unlimited fans, want die zijn er nog steeds. Na het beluisteren van de lange megamix van Ben Liebrand kon ik mijn inspiratie niet meer binnen houden en ben alle albums weer gaan luisteren. Na een week of 3 is de mix nu dan eindelijk klaar. Ik blij, 2 Unlimited fans blij en nogmaals... Ray, Anita, Jean-Paul & Phil Wilde... BEDANKT VOOR DEZE GEWELDIGE MUZIEK. Zoals in het laatste nummer van mijn mix wordt gezongen:

''I'm hypnotized, cause the music takes me back in time. I'm hypnotized, no worries I've got music on my mind''

1.Get Ready For This
2.Break The Chain
3.The Magic Friend
4.Twilight Zone
5.Face To Face
6.Rougher Than The Average
7.Faces (samples)
8.Maximum Overdrive (samples)
9.Let The Beat Control Your Body (samples)
10.Workaholic
11.Contrast
12.Throw The Groove Down
13.R.U.O.K.
14.Do What's Good For Me
15.Hypnotised

http://www.youtube.com/watch?v=53vgybqXde8
dj_vernon

Postby Astral » Tue Apr 08, 2008 10:51 pm

not bad, i love 2 unlimited, tnx
Astral

Return to Electronic Music